Nimic nu se compară cu sentimentul de împlinire și satisfacție pe care îl avem atunci când afacerea noastră merge și ne aduce profitul scontat. Întrucât răspunsul clientului este unul dintre cei mai importanți factori indiferent de business-ul pe care îl gestionezi, stă în responsabilitatea noastră să aducem produsele și serviciile noastre cât mai aproape de clienții noștri. Iar acest lucru este posibil prin campaniile corect optimizate, capabile să ne ofere întocmai rezultatul scontat. Rămâi alături de noi și descoperă de ce să apelezi la servicii Google Ads, special concepute pentru orice tip de business!
- Poți măsura rezultatele în orice moment
În general, atunci când demarăm campanii de promovare, este destul de greu să poți măsura rezultatele oricând îți dorești. Acest lucru se explică prin faptul că fiecare campanie necesită o anumită perioadă de timp pentru ca rezultatele să înceapă să fie vizibilă. Spre deosebire de acestea, campaniile de tip Google Ads și serviciile aferente îți pun la dispoziție posibilitatea de a gestiona acest lucru foarte atent, dat fiind faptul că bugetul pe care îl investești nu este neapărat unul mic. De aceea, vei putea vedea mereu care este valoarea următoarelor elemente:
- Costul de achiziție (CPA);
- Numărul de conversii;
- Costul pe click;
- Rata de click (CTR).
- Poți seta costul în funcție de rezultatele pe care le ai
Modul în care gestionezi campaniile de promovare te ajută să economisești mulți bani atunci când vine vorba despre investiția pe care o faci. Astfel, serviciile Google Ads și bugetele aferente de promovare pot varia de la o zi la alta, începând cu 10 RON pe zi și ajungând la 3000 RON. Mai mult decât atât, poți oricând să apelezi la persoane specializate, cum sunt specialiștii în Google Ads, care dețin certificări anuale și te ajută să crești rentabilitatea investiției.
- Poți descoperi care este relevanța campaniilor tale
În general, motorul de căutare Google selectează cu foarte mare atenție care sunt anunțurile plătite care ajung în topul preferințelor și rezultatelor. Astfel, dacă anunțul tău are un număr mai mare de click-uri în comparație cu competitorii tăi, acesta va fi poziționat deasupra tuturor. În mod analog, în cazul în care acesta este poziționat mai jos, acest lucru se traduce prin faptul că ai tăi competitori au parte de o rată de conversie mult mai bună.
- Poți optimiza campaniile de promovare în funcție de targetul tău
Prin intermediul serviciilor Google Ads, te bucuri de instrumente specializate care te ajută să targetezi foarte bine audiența către care campania ta va fi orientată. Vorbim aici despre faptul că poți selecta întocmai timpii de afișare aferenți anunțurilor tale, limba, locația și chiar dispozitivele mobile care sunt utilizate pentru demararea căutărilor.
- Poți realiza promovări de tip remarketing extrem de eficiente
Printre cele mai mari beneficii pe care serviciile de tip Google Ads le oferă se numără promovarea de tip remarketing. Aceasta este direcționată întocmai către utilizatorii anteriori, respectiv vizitatorii care au vizionat website-ul tău în trecut și care și-au manifestat deja interesul către achiziționarea sau contractarea serviciilor tale. Acest tip de promovare este extrem de eficientă, însă doar cu condiția ca audiența să fie foarte bine selectată. Doar așa poți să acaparezi atenția publicului și, în același timp, să îl convingi să achiziționeze produse și servicii direct de pe website-ul tău.
Din punct de vedere tehnic, întregul proces presupune afișarea acestor anunțuri pe diferite website-uri partenere motorului de căutare. În cazul în care vrei să realizezi acest proces de unul singur, poți face acest lucru construind o listă de remarketing direct în Google Ads.
Mulțumită avantajelor pe care serviciile de tip Google Ads le oferă oricărui business, stă în responsabilitatea noastră să putem găsi structura optimă pentru noi. Tocmai de aceea, poți oricând să apelezi la o firmă specializată sau chiar la un singur specialist, care să îți ofere informațiile necesare și chiar să realizeze aceste campanii pentru tine. În doar câteva zile, poți observa care sunt rezultatele și, implicit, care sunt elementele recomandate a fi schimbate, astfel încât profitul să fie foarte asemănător cu ceea ce ți-ai dorit de la bun început. Cu puțin timp și efort, ai la dispoziție posibilitatea să crești business-ul tău și să dezvolți afacerea pe care o ai, simplu și rapid!
Lasă un răspuns