Pentru ca site-ul companiei dumneavoastra sa fie cu adevarat eficient, usor de folosit si atractiv din punct de vedere vizual, acesta ar trebui sa prezinte cateva caracteristici primordiale si sectiuni specifice pentru o promovare ca la carte. Astfel, un site de prezentare ar trebui sa contina o structura cu urmatoarele caracteristici:
- Un design potrivit si corelat cu activitatea companiei;
- Logo-ul companiei afisat in partea superioara a site-ului
- Meniu cu link-uri spre principalele pagini din site
- Date de contact vizibile
- Slider cu imagini/video cu poze/video reprezentative pentru activitatea companiei
- Paginile esentiale pe care ar trebui sa le cuprinda ar fi: Acasa, Despre noi, Servicii/Produse, Galerie foto/Portofoliu, Blog, Pagina de contact.
- Alte elemente benefice care ar trebui sa aduca un plus site-ului ar fi: chat-ul online,harta sediu, testiomoniale etc.
Elementele prezentate mai sus au caracter informativ, astfel elementele si structura pot diferii de la proiect la proiect. Insa, realizarea site-ului si urcarea acestuia in online nu este suficienta pentru ca numarul de vizitatori sa creasca, astfel veti avea nevoie de promovare a site-ului, lucru ce se poate realiza prin diverse metode. O agentie cu experienta in campanii de promovare online va poate ajuta sa alegeti cea mai buna varianta pentru compania dvs.
Puteti de asemenea afla si care sunt beneficiile unui site de prezentare pentru a intelege mai bine rolul pe care acesta il poate avea in activitatea companiei dvs.
Lasă un răspuns