Contextul pandemiei coronavirus a condus la măsuri importante adoptate de multe bănci în vederea stimulării digitalizării, iar CEC Bank si am luat ca exemplu filiala din Timișoara care a fost printre primele care s-au implicat în mod activ. Încă din martie, CEC Bank a implementat fluxul numit CEC_IN, care concretizează serviciile bancare online, fără deplasare fizică la sediul băncii, pentru clienții din țară dar și din diaspora.
Pachetul CEC_IN permite deschiderea unui cont curent, atașarea la cont a unui card bancar CEC Bank și deschide acces la Mobile Banking de oriunde. Mai mult, clienții CEC Bank au primit acces la aplicația Mobile Banking timp de 6 luni, fără costuri.
Facilități pentru clienții CEC Bank
În conjunctura creată de pandemie, CEC Bank care a aprobat amânări la plată pentru un număr impresionant de clienți, firme sau persoane fizice. Circa 10.000 de clienți au fost sprijiniți de ofertele CEC Bank de soluționare a crizei, iar alte 4.000 de amânări au fost oferite pe baza ordonanței guvernamentale nr. 37 din 2020.
Programul IMM Invest pentru societăți comerciale a înregistrat circa 4300 de cereri de finanțare, dintre care au fost deja aprobate circa 900 de cereri iar alte peste 2000 sunt deja studiate în vederea aprobării.
Pensionarii au beneficiat gratuit de carduri de debit în cazul în care de obicei ridicau de la ghișeele băncii pensiile, trimițându-le la domiciliu pentru a fi utilizate facil pentru achiziții online. Încasarea pensiilor în zonele rurale unde nu există ATM-uri a fost facilitată de CEC Bank pentru cei care utilizau aceste servicii, oferindu-se trimiterea de numerar pensionarilor greu deplasabili sau cei din zone greu accesibile.
CEC Bank ajută la refinanțarea anumitor credite de consum dar si cumpărarea de locuințe pentru clienții din prima linie, implicați profesional în combaterea epidemiei. Dobânda fixă, de numai 5,5% anual pentru credite speciale a fost cea mai scăzută de pe piață și nu implică alte comisioane suplimentare.
Lasă un răspuns