Optiunile de targetare pe Facebook

Stiai ca in fiecare luna Facebook este accesat de 2 miliarde de persoane? Wow. Probabil ca este cel mai accesat site web din lume. Astfel pe Facebook poti sa iti promovezi usor afacerea cu ajutorul optiunilor de targetare prin care sa te poti adresa clientilor sau persoanelor potrivite pentru orice afacere. Daca stii avatarul clientului tau – ce ocupatie are, ce pasiuni are, unde locuieste, varsta lui si alte elemente definitorii poti sa targetezi persoane asemanatoare lui.

Prin Facebook Ads e poti adresa persoanelor care vrei sa iti vada anunturile. Indiferent de tipul afacerii tale fie ca este magazin de mobila, firma de rent a car, sau orice alt tip de afacere sau chiar eveniment, iti poti selecta foarte usor audienta tinta prin Facebook Ads.

In platforma Facebook poti sa te adresezi persoanelor pe baza datelor demografice, comportamentelor sau intereselor.

Prin targetarea demografica poti sa gasesti persoane care corespund unor anumite criterii.

Poti de asemenea sa targetezi persoane in functie de locatia lor dar si in functie de lucrurile de care sunt pasionati.

Pe langa asta poti face usor remarketing si sa afisezi anunturi personalizate catre oamenii care deja au fost pe site-ul tau web.

Citeste articolul despre optiunile de targetare pe Facebook pe site-ul STAR MARKETING.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*