Dat fiind faptul ca suntem o agentie de marketing consacrata cu peste 10 ani de experienta in crearea si gestionarea campaniilor SEO, nu concepem nicio activitate fara a avea la baza un audit bine documentat. Astfel ca, pentru a incuraja brandurile sa se raporteze intr-un mod corect la aceasta metoda de promovare, realizam un audit SEO gratuit. In acest fel avem o baza solita care sa ne ghideze intreaga activitate, i timp ce brandului i se furnizeaza informatii vitale despre situatia lui curenta si despre pozitia pe care o are pe piata. Plecand din acest punct, bazat pe transparenta, putem incepe sa consolidam obiective de campanie, realiste si realizabile, pe care sa le4 atingem in cel mai scurt timp posibil.
Ce este un audit SEO?
Un audit, prin definitie, reprezinta o analiza ce vizeaza modul in care un motor de cautare percepe site-ul uni brand si continutul acestuia. In toate strategiile acesta este punctul de plecare deoarece confera o perspectiva clara a modului in care trebuie actionat, in raport cu situatia curenta.
Auditul cuprinde analiza SEO ON si OFF page, analiza de continut, cat si analiza competitorilor sau a altor indici importanti pentru brand.
De ce este atat de important un Audit?
Dat fiind scopul lui de baza, importanta este data de faptul ca fara el nu am sti unde se pozitioneaza brandul, ce avantaje si dezavantaje detine si ce obiective sa ne setam in asa fel incat sa fie relevante si realizabile intr-o perioada de timp predefinita.
De asemenea, este o metoda eficienta de a depista in timp util problemele pe care le prezinta site-ul. Probleme care nu ii permit, indiferent de cat de calitativ ar fi continutul de care dispune, sa urce in topul rezultatelor oferite de motoare de cautare.
Un audit nu se impune doar inainte de a creiona o strategie SEO. O astfel de analiza este la fel de utila in momentul in care au fost aduse modificari masive in ceea ce priveste structura interna de link-uri sau continutul disponibil. In acest mod puteti verifica daca au fost eficiente, sau daca sunt necesare in continuare alte schimbari.
De ce sa practici SEO pe pagina ta web?
O astfel de abordare, spre deosebire de metodele traditionale, garanteaza un ROI (Return of Investment) considerabil p perioade medii si lungi. Astfel ca, fiecare activitate demarata reprezinta un pas in directia atingerii obiectivelor, pe baza unui raport costuri-beneficii mai mult decat favorabil.
Desi este o strategie ce necesita multe teste si modificari pe parcurs, deoarece nu se poate aplica aceeasi metoda asupra a doua branduri diferite, timpul investit se va materializa in rezultate consistente si durabile.
Lasă un răspuns