
Pay Per Click (PPC) este o forma de publicitate care ajuta la conducerea traficului catre un site web.
In mod traditional, PPC este locul unde licitati pentru anumite cuvinte cheie pe motoarele de cautare, precum Google, Yahoo si Bing, iar un anunt text apare in partea de sus a rezultatelor cautarii. Desi anunturile text traditionale sunt inca o parte uriasa a PPC, de atunci s-au dezvoltat reclamele afisate pe site-urile tertelor parti, in reclame video si remarketing, ca sa numim doar cateva.
De ce este important PPC-ul?
Exista multe motive pentru a alege PPC si iata doar cateva dintre acestea
1. Platiti numai atunci cand un client interesat face clic pe anuntul dvs.
PPC este o abordare simpla care va permite sa vedeti exact unde sunt cheltuiti banii. De ce? Pentru ca veti plati doar de fiecare data cand un potential consumator aterizeaza pe site-ul dvs. web. Suna mult mai usor sa iti administrezi bugetul, nu? Desigur, in marketingul traditional in afara site-ului, nu te-ai astepta la acest nivel de clarificare si ai putea cheltui X suma de bani, fara sa stii cu adevarat cat de reusit a avut.
2. Controlati costurile cu un buget flexibil si accesibil
Cu reclama pay-per-click, alegeti un buget care sa fie confortabil – cu posibilitatea de a limita cheltuielile zilnice. Este extrem de flexibil si va puteti modifica bugetul in orice moment, valorificand succesele si atragand si mai multi clienti pe site-ul dvs. Mecanica de cautare ar recomanda un buget adecvat bazat pe cuvinte cheie si concurenta, dar in cele din urma alegerea este a dumneavoastra.
3. Bucurati-va de o schimbare rapida si incepeti sa vedeti rezultate instantanee
PPC are avantajul de a oferi rezultate rapide. SEO este un aspect important al oricarei strategii de marketing digital, dar ofera o solutie pe termen lung – care permite PPC sa intre si sa completeze vidul. Inscrieti-va intr-o campanie PPC si vedeti beneficiile din impactul acesteia chiar a doua zi.
4. PPC se potriveste confortabil cu celelalte eforturi de marketing
Datele colectate din campaniile PPC pot fi utilizate pentru a va sprijini eficient celelalte canale de marketing. De exemplu, o strategie PPC va va ajuta sa determinati cel mai performant set de cuvinte cheie in termeni de conversie – ceea ce va va ajuta intentiile SEO.
Daca sunteti in cautarea unei agentii PPC, atunci contactati-ne astazi pentru a afla cum va putem ajuta la maximizarea cheltuielilor si a rentabilitatii dvs. prin intermediul anunturilor Google.
Lasă un răspuns