Criza de comunicare – amenintare sau oportunitate?

In existenta unui brand apar multe situatii care ar putea aduce incertitudine sau chiar sa genereze efecte negative asupra imaginii si bugetelor deopotriva. De aceea este important sa existe o echipa care sa se ocupe in detaliu de managementul reputatiei. Persoane specializate care stiu cum trebuie gestionata o amenintare, cum sa actioneze in asa fel incat sa scoata tot ce este mai bun din ea.

Tudor Communication are o experienta de peste 15 ani in acest sens. Specialistii agentiei au reusit sa salveze de la esec nenumarate companii si chiar sa profite de situatia critica pentru a consolida imaginea si a crea legaturi mai puternice in raport cu publicul tinta.

Ce reprezinta managementul reputatiei?

Imaginea unui brand este cea mai importanta pentru felul in care reuseste sa se adreseze publicului sau. Identitatea sa trebuie sa fie suficient de puternica si relevanta pentru a transmite un mesaj coerent si specific. Atunci cand una dintre dimensiunile componente incepe sa se deterioreze, putem vorbi despre o amenintare asupra imaginii.

Cu toate acestea, reputatia este mult mai mult. Este modul in care este perceput brandul, dincolo de felul in care doreste sa se prezinte. Mai exact, parerea oamenilor consolidata in baza informatiilor oferite si experientei generate. O mare problema in acest sens ar putea fi reprezentata de imposibilitatea indeplinirii in plan real a asteptarilor create prin promisiuni si promovare. Vorbim aici de o reputatie defectuoasa care nu poate fi reparata prin modificari aduse la imagine, ci prin actiune directa pentru imbunatatirea produsului sau serviciului.

Business concept – Planning for future events.

Crizele pot aparea pe mult mai multe planuri. O declaratie, o acuzatie, o sesizare sau chiar o inscenare pot fi factori declansatori pentru un astfel de eveniment neplacut. De aceea, este important ca echipa de management sa fie pregatita sa actioneze indiferent de circumstante si sa abordeze situatia in asa fel incat sa o rezolve in raport cu publicul si mai apoi cu problema.

Daca se reuseste schimbarea macazului pe o panta pozitiva, atunci criza se transforma imediat in oportunitate de promovare. Faptul ca nu s-a negat problema si s-a actionat pentru a o elimina va consolida increderea si aprecierea publicului. Pe scurt, reputatia s-ar putea imbunatati considerabil.

De ce sa colaborezi cu Tudor Communication?

Un astfel de serviciu ideal presupune o echipa specializata care sa calculeze fiecare pas al brandului inca de la inceput tocmai pentru a evita instalarea unei crize. In practica insa lucrurile sunt mai complicate si companiile cer ajutor tarziu, cand amenintarea se apropie sau a inceput deja sa genereze efecte negative. Asadar, avand astfel de experiente, echipa Tudor a capatat cunostintele si expertiza de care are nevoie pentru a obtine rezultate pozitive chiar si in cele mai complicate situatii.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*