Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul cu restaurantul timișorean Biofresh.
Astfel, din secțiunea “Food/Mâncare” a aplicației Glovo, utilizatorii din Timișoara pot alege din cele aproximativ 100 de prepare Biofresh, precum: bruschette, supe, specialității, deserturi și sucuri sau băuturi cu livrare rapidă, în mai puțin de 60 de minute
Glovo își propune să ofere acces ușor tuturor utilizatorilor la ceea ce doresc, atunci când doresc și unde doresc. Prin urmare, parteneriatul cu Biofresh a venit natural și este o modalitate simplă de a satisface nevoile utilizatorilor din Timișoara, oferindu-le acces facil la preparatele lor preferate. Astfel, în platforma Glovo, clienții vor putea comanda rapid cele mai apreciate preparate ale restaurantului precum supă cremă de linte, bruschette Biofresh, orez cu tofu sau tortul de ciocolata cu mango.
“Suntem un restaurant care se adresează oricărei persoane care caută o experiență culinară diferită. Majoritatea clienților noștri nu sunt vegani sau vegetarieni, ci persoane care doresc să-și echilibreze dieta. În Europa de Vest, restaurantele vegane/vegetariene sunt destul de scumpe și se adresează unei clientele „mai bogate”. În Timișoara, ne străduim să aducem gustul, calitatea și cantitatea la un preț accesibil pentru toată lumea. Ne bucurăm de parteneriatul cu Glovo și dorim să păstrăm calitatea produselor noastre prin intermediul unui serviciu de livrare calitativ și rapid alături de partenerul nostru, Glovo!”
„Dorim să fim foarte conectați la preferințele și obiceiurile de consum ale utilizatorilor de pe platforma Glovo. În parteneriatul nostru cu Biofresh, ne-am asigurat că putem oferi utilizatorilor din Timișoara acces rapid la produsele lor preferate. Suntem bucuroși să anunțăm că, începând de acum, Glovo va livra în toate zonele din Timișoara cele 100 de produse din oferta BioFresh”, adaugă Dan Sima, National Sales Coordinator
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Pentru mai multe informații despre Glovo: https://about.glovoapp.com/en
Lasă un răspuns