5 trucuri pentru a-ți fideliza clienții

Furnizorii de produse de orice tip se confruntă cu o concurență acerbă pe piață, așa că fiecare detaliu contează. Atunci când vrei să îți impresionezi clienții și, mai mult decât atât, să îi convingi să rămână alături de tine și să te aleagă și în viitor, trebuie să acorzi atenție atât calității produsului pe care îl vinzi, dar și ambalării acestuia. Iată 5 trucuri la îndemână pe care le poți folosi atunci când vrei să te diferențiezi de competitiori și să fidelizezi clienții.

  1. Folosește ambalaje bio.

Preocuparea pentru natură și pentru mediul înconjurător este tot mai mare, iar clienții vor aprecia atunci când un colet care ajunge la ei nu este plin de plastic și de alte materiale care contribuie la creșterea poluării. Pe MyEbox cutii ecommerce și accesorii de împachetat vei găsi inclusiv cutii realizate din materiale biodegradabile care vor fi, cu siguranță, pe placul clienților tăi. 

  1. Personalizează ambalajul.

Personalizarea ambalajului este un element de branding foarte important deoarece, te ajută atât pentru a da pachetului o notă mai prietenoasă și mai personală, cât și pentru a-l face pe client să rețină brandul pe care îl promovezi. Pentru personalizare poți să folosești fie imprimarea pe carton, fie utilizarea de ștampilă personalizată. Indiferent de alegere, asigură-te că logo-ul companiei tale va rămâne în mintea clientului. 

  1. Sigilează coletul.

Este esențial ca toți clienții să aibă încredere în tine, așa că folosește bandă adezivă și alte accesorii care să demonstreze faptul că, după ce au fost ambalate, produsele nu au mai fost atinse de altcineva. Marca încrederii este întotdeauna valoroasă pentru clientul care achită o sumă de bani pentru un bun. 

  1. Folosește acesorii pentru protejarea conținutului.

Folia cu bule sau fulgii din amidon nu sunt introduși în colete doar pentru aspect ci, din contră, acestea au rolul de a împiedica produsele să se deplaseze prea mult în interior, în așa fel încât acestea să nu se deterioreze atunci când sunt expuse șocurilor mecanice, uneori inevitabile în timpul transportului. 

  1. Cere feedback și oferă răspunsuri.

Comunicarea activă cu clienții este deosebit de important pentru a crea o relație reală cu aceștia. Așadar, după fiecare livrare, trimite un e-mail scurt prin care să mulțumești pentru achiziție, dar și pentru a cere feedback. Oferă și un răspuns final, în așa fel încât clientul să își dea seama că discută cu o persoană reală, și nu cu un robot. Încrederea se bazează pe comunicare inclusiv în relațiile cumpărător-furnizor. 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*