Auchan, participant în programul național Rabla pentru electronice și electrocasnice

Începând cu 21 mai, magazinele Auchan vor demara programul național Rabla pentru electrocasnice, care vizează colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice. Clienții Auchan vor putea folosi voucherele validate de către Administrația Fondului pentru Mediu pentru a achiziționa produse electrocasnice noi, în schimbul unora vechi.

Programul național Rabla pentru electrocasnice vizează mai multe categorii de articole și se va desfăşura etapizat, după cum urmează:

  • Etapa 1 se va desfășura în perioada 21 mai – 3 iunie ora 23:59 și va viza următoarele categorii de produse: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice.
  • Etapa 2 are loc între 4 – 17 iunie ora 23:59 și va fi deschisă pentru televizoare, laptopuri și tablete.
  • Etapa 3 se va derula în intervalul 18 iunie – 1 iulie ora 23:59, pentru aparate de aer condiționat, uscătoare de rufe și aspiratoare.

Pentru a putea fi eligibili pentru programul Rabla, clienții trebuie să dețină un cont de utilizator în aplicația disponibilă pe www.afm.ro și un voucher de campanie. Ulterior, se pot prezenta cu voucher-ul în magazinele Auchan pentru a-și alege produsul dorit, conform calendarului de desfășurare.

Această acțiune vine în completarea celui mai recent program propriu de buy-backderulat de Auchan până pe 15 mai. Prin intermediul acestuia, cele 27 de hipermarketuri participante au colectat ocantitate considerabilă de echipamente uzate, cele mai populare produse achiziționate fiind: mașinile de spălat și frigiderele.

Programul național Rabla este valabil în hipermarketuri Auchan din 18 orașe, lista completă a magazinelor fiind disponibilă pe www.auchan.ro. Mai multe informații privind detaliile și lista produselor participante la campanie pot fi solicitate în magazine și la biroul Serviciul Clienți.  

Despre Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *