4 sfaturi pentru un corp puternic și sănătos

Obținerea unui corp puternic și sănătos nu trebuie să fie un proces dificil. Este adevărat că acest lucru poate presupune schimbări în stilul de viață și, chiar, unele sacrificii, însă rezultatul final merită orice efort. Cel mai important aspect este că un corp sănătos și puternic îți aduce și o stare emoțională pozitivă. Ca să ajungem acolo trebuie să știm că:

Apa este viață

În general, un adult ar trebui să asimileze între 2.5 și 3.5 litri de apă, pe zi. În aceste cantități trebuie să includem și volumul de apă obținut din alimente. Corpul tău are necesarul de lichide atât timp cât nu-ți transmite senzația de sete. În momentul în care simți nevoia să bei apă, deshidratarea deja a început. În consumul zilnic, trebuie să ții cont, inclusiv, de lichidele conținute de cafea, ceai, lapte, supe, legume și fructe.

Forma fizică este esențială

În toate domeniile, apar instrumente menite să ne ușureze munca, preluând, în special, sarcinile fizice. Cu toate acestea, în loc să profităm de timpul pe care îl câștigăm, astfel, pentru a ne ocupa de propria sănătate, de cele mai multe ori îl alocăm unor sarcini suplimentare. Sedentarismul combinat cu efortul psihic excesiv la birou încetinește eliminarea toxinelor din organism și favorizează apariția bolilor. Din fericire, acest cerc vicios poate fi întrerupt,oricând și de către oricine. Cel mai bun mediu ca să începi să faci mișcare este cel organizat, sub supravegherea unui specialist. Poți introduce în dieta personală suplimente pentru culturism, adaptate la condiția ta fizică, al căror rol este să susțină sănătatea, imunitatea și buna funcționare a organismului. Dacă te interesează o soluție completă de slăbire și definire musculară, citește aici despre animal cuts, produs adresat bărbaților aflați în lupta cu kilogramele.

Mâncarea sănătoasă e vitală

Alimentația are un rol la fel de important în dobândirea și păstrarea unui trup sănătos. Din păcate, dacă citești lista ingredientelor de pe etichetele produselor alimentare trebuie să iei meditații la chimie ca să înțelegi ceva. Nu te îngrijora! Există soluții pentru ca să menții o dietă sănătoasă. Sunt atât de multe tipuri de diete alimentare, încât trebuie doar să o găsești pe cea care ți se potrivește. În principal, totul se reduce la cantități. Însă contează și calitatea hranei. Lichidele carbogazoase, alcoolul, mâncarea fast-food, snacksurile bogate în E-uri, toate contribuie la distrugerea sistematică a corpului. În schimb, fructele și legumele cumpărate din piață sau direct de la producători de încredere, cerealele integrale, semințele de tot felul și nucile ajută la refacerea organismului. Stilul de gătit este la fel de important. O bucată de carne săracă în colesterol, dar uitată pe grătar sau prăjită excesiv și consumată alături de cartofi prăjiți, devine bombă calorică. Salatele și bucătăria mediteraneană reprezintă unul dintre cele mai sănătoase regimuri alimentare.

Corpul se reface prin odihnă

Singura modalitate naturală prin care organismul uman se reface este somnul. Cu cât reușești să păstrezi un interval echilibrat între efort și odihnă, cu atât vei avea un tonus mai bun. Efortul exagerat și lucrul în condiții de stres te suprasolicită și te epuizează. Dacă, după o zi plină de solicitare intelectuală, ajungi acasă și te așezi pentru câteva ore în fața televizorului, nici nu mai contează cât de mult vei dormi, pentru că somnul tău va fi unul agitat. Situația se agravează atunci când cina este la o oră târzie și include alimente grele. Dacă seara mănânci devreme, faci puțină mișcare și înlocuiești tv/laptop/telefon mobil cu o carte, vei avea parte de un somn odihnitor, care te ajută să-ți refaci organismul după o zi de muncă.

Grija pentru felul cum arăți și teama de boală pot fi două argumente puternice pentru adoptarea unui regim de viață sănătos. Totul ține de rutina zilnică, de alimentație, efort fizic și odihnă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *