Optimizarea Campaniei de Google Adwords

Daca si tu iti promovezi afacerea prin Google Ads atunci cu siguranta vrei sa iti reduci costurile de promovare si sa ai mai multi clienti potentiali pe site. Dar hai sa vedem dincolo de traficul pe care Adwords ti-l poate aduce pe site si sa ne uitam cu atentie la ce conteaza cu adevarat: CONVERSIILE DIN ADWORDS.

De aceea echipa STAR MARKETING iti vine in ajutor cu cateva tehnici prin care poti creste conversiile pe site folosind Google Adwords.

Pentru multi proprietari de afaceri promovarea pe Adwords vine cu un cost mare care in multe din cazuri nu se justifica pentru ca vanzarile sunt mici.

Daca vrei sa profiti la maxim de promovarea PPC, trebuie sa pui foarte mare accent pe optimizarea bugetului si maximizarea conversiilor. Dar este mai usor de zis decat de facut nu-i asa?

Orice persoana poate sa isi imbunatateasca rata de conversie din Adwords fara prea mare efort avand nevoie de cateva cunostiinte de baza.

Iata cum iti poti creste conversiile din Adwords urmand tehnicile de mai jos:

1. Imbunatateste CTA-urile

CTA-urile sunt acele bucati de text prin care indemni oamenii care vad anunturile tale sa dea click pe ele. Un anunt fara un CTA propice, va avea mai putin succes decat un Ad cu un CTA de calitate. Astfel chemarea la actiune trebuie sa fie coerenta, usor de citit si directa.

Cum arata un CTA de calitate?

Practic CTA-ul arata oamenilor care citesc anuntul tau ce sa faca in continuare. Spre exemplu -> vezi mai multe pe site, comanda acum, suna, etc.

Incepe sa testezi diverse chemari la actiune pentru anunturile tale si vezi care sunt cele mai potrivite pentru anunturile tale.

Daca vrei sa afli in continuare cum poti sa iti optimizezi campania de Adwords poti citii restul articolului pe site-ul Star Marketing -> Ghid Google Adwords.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*