banda-de-alergat

Banda de alergat este printre aparatele tale preferate? Iata 3 factori care iti pot influenta progresul!

Milioane de persoane din intreaga lume aleg zilnic sa se bucure de beneficiile pe care le ofera banda de alergat, iar cele mai importante sunt slabitul, tonifierea musculaturii si imbunatatirea sistemului cardiovascular. Astfel, daca ti-ai impus un obiectiv fitness, probabil acest aparat fitness este printre primele optiuni pe care le ai in vedere.

Foarte simplu de utilizat in confortul propriului apartament, un model casnic de banda de alergat de la Sport-Mag.ro iti poate pune la dispozitie o multitudine de programe de antrenament deosebit de eficiente, iar rezultatele nu se vor lasa asteptate.

In cazul in care vrei sa slabesti si sa iti intaresti musculatura picioarelor cu ajutorul exercitiilor pe un astfel de aparat fitness, trebuie sa stii ca frecventa antrenamentelor este foarte importanta. Astfel, atunci cand alergi 30 de minute in fiecare zi si ai un regim alimentar corespunzator, progresul poate fi observat de la o saptamana la alta.

Seriozitatea si determinarea te vor apropia foarte rapid de rezultatele sportive dorite, iar lipsa de seriozitate va avea exact efectul opus. Astfel, multi utilizatori nu respecta frecventa antrenamentelor si nici nu abandoneaza obiceiurile nesanatoase de viata si alimentatie, iar atunci cand sunt nemultumiti de aspectul fizic sau starea de sanatate pe care o au, dau vina pe ineficienta aparatelor fitness.

Pe langa seriozitate si consecventa, insa, exista si alte detalii care iti pot impiedica sau grabi progresul pe acest aparat. Descopera-le in randurile ce urmeaza!

– Inclinatia. Daca ai alergat vreodata la deal, deja stii ca modificarea inclinatiei suprafetei de alergare iti va oferi provocari suplimentare. Cu cat panta este mai mare, cu atat banda de alergat iti va permite sa arzi mai multe calorii si sa tonifiezi mai bine gambele si fesierii. In plus, atunci cand ai un mic unghi fata de podea, riscul de accidentare la gamba este mai mic. Pentru a progresa intr-un ritm rapid, incearca sa cresti inclinatia de la un antrenament la altul, pe masura ce corpul tau se obisnuieste cu solicitarea.

– Varietatea. Daca pastrezi un ritm constant, corpul se va obisnui cu efortul, iar rezultatele nu vor fi excelente. Astfel, daca vrei sa alternezi ritmul, intensitatea, inclinatia si efortul, incearca antrenamentele de tip HIIT. Acestea se pot regasi in memoria consolei digitale a benzii, insa foarte multe astfel de programe sunt disponibile si online, pe site-urile de fitness.

Practic, HIIT (High Intensity Interval Training) se bazeaza pe alternarea intervalelor de antrenament intens cu unele de intensitate medie si mica pentru a forta corpul sa arda caloriile intr-un ritm rapid. In plus, atunci cand schimbi constant ritmul si exercitiile, vei reusi sa pastrezi interesul si entuziasmul pe banda de alergat.

– Concentrarea. Atunci cand alergi in ritm lejer jumatate de ora, este perfect normal sa te plictisesti. Astfel, unele persoane prefera sa vorbeasca la telefon sau cu persoana de langa pe durata antrenamentului. In primul rand, atunci cand poti sa conversezi cu cineva in timp ce te antrenezi, probabil ca antrenamentul pe care l-ai ales nu este cel mai eficient. Alege unul care sa te solicite cu fiecare pas!

Printre cele mai importante obiceiuri pe care trebuie sa ti le formezi chiar de prima data cand te urci pe o banda de alergat este gasirea si mentinerea unui ritm al respiratiei adecvat efortului pe care il faci, astfel incat oxigenarea sa fie optima. In plus, conversatiile iti pot distrage atentia si de la pozitia corecta de alergare, invitand accidentarile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *